2013. november 20., szerda

43. - 56. nap.

43.- 49. nap
Játék mennyiség:
5798 hand
Elmélet: 5 óra

- Hétfőn waki live session-ét néztem meg.

- Kedden raisedave Nov. 7.-i coach rewiev

- Szerdán raisedave befejeztem

- Szombat Nov. 28.- ai

- Vasárnap befejeztem

30 hand-read is volt.

50. - 56. nap:
Játék mennyiség:
12099hand
Elmélet: 6 óra
Mental: 0,5 óra

- Hétfőn waki live session-ét néztem meg.

- Kedden raisedave Nov. 28.-i coach rewiev
Amit biztosan tudsz ne hibázd el!

- Szerdán befejeztem. Kézelemző coach wakival.

- Csütörtökön raisedave okt.-10.- i coach rewiev

- Péntek befejeztem.

- Vasárnap Célok 9-10.

Oszd fel a feladataidat:
- Átkelés a Szaharán: kis célok - nagy cél
- Szalámi technika: - falatnyi darabok
                               - Motiváció                
                               - Kézzel fogható célok
Svájci sajt technika: - örömet lelni a munkában

Engedd ki a kéziféket:

- Mi tart vissza?
- Pareto- elv
- Azzal dolgozz amid van
- Flow állapot
- A pillanat hatalma

30 hand-read is volt.

Ez a 2 hét a pókeren kívüli dolgokról szólt. Most jöhet a kemény grind :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése