2015. február 5., csütörtök

2015. január

Az év első hónapja nem sikerült túl jól. Nem is játszottam túl sokat sajnos, de ez betudható annak,hogy nem ment. Összesen 75 K hand ment le, 95 óra alatt.



Sok limiten megfordultam, próbáltam 4 asztalon aztán 6 asztalon a zoomot. Sehogy sem ment:( De ezen felül kell emelkedni és nyomni kell neki hosszú még az év.


A görbén jól látszik a szerencse sem volt velem.


Pedig a hónap ilyen szép helyzetekkel kezdődött.


Összegezve:

Póker:
vpp's: 10531
cg Profit: -1508$
rb: 570$
Mtt+SNG: -1$
Összesen: -939$


Sportfogadás: +344 $


Fel kell állnom ebből a helyzetből is, bár annyira nem vész a helyzet, picit rosszul futottam és mellé nem is tökéletesen játszottam elég is egy ilyen eredményhez. Többet kell tennem a sikerhez ez egyértelmű. Legalább a fogadások jól mentek :)

"Lehet valamit akargatni, akarni, és lehet AKARNI. Vannak holtpontok az életünkben, amikor padlóra kerülünk. Úgy érzed, hogy nem megy tovább. "Túl nehéz. Nem bírom" - ezek a gondolatok kavarognak a fejedben. Jó szó a "holtpont", mert ilyenkor valami tényleg meghal bennünk: a hit vagy a hitetlenség. Akiben a hit hal meg: föladja. Akiben a hitetlenség: folytatja tovább és megnyeri a csatát."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése