2014. június 2., hétfő

2014. Június

Sajnos folytatódott az előző hónap. Nem volt sok kedvem megírni ezt a hónapzárást, de ez is segíteni fog a fejlődésembe.



Látszik, hogy az ev azért mást mutat, mint a valóság lett, de hát ez van. Egyszer csak megfordul. A nyár egyáltalán nem pörög póker szempontból, ráadásul én sem voltam valami aktív.

Még a 888-on toltam egy keveset vesztettem is 3 BI-t, de valamiért kitiltottak, nem tudom miért, de lehet majd feloldják a számlámat.

72 órát pókereztem a hónapban, néhány Hyper HU-t is toltam.

Összegezve:

Póker:
cg Profit: -2174$
rb: 1974
Hyper HU: +39$

Sporfogadás:
Profit: +20$

-161$  ~  72 óra 

Valamit ki kell találnom merre tovább. Nyáron nehéz sok jó asztalt találni, de meg kell próbálni végre valamit keresni is :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése